2 Aralık 2010 Perşembe

başka türlü bir şey benim istediğim...

başka türlü olsun ister miydim mesela..

en başka'sından.

zaman zaman öykünüyorum insanlara; kıyafetine, yaşamına en çok da boş zamanlarında ne yaptığına. evet, son zamanlarda, sıklıkla boş zaman aktivitelerine öykünüyorum insanların. biri var mesela, arkadaşımın arkadaşı, nazım hikmet kültür merkezi ya da nazım hikmet sevenler derneği gibi bir oluşumda aktif bi adam. böyle solcu solcu bi adam. aktif süekli, panelde, eylemde, dinletide. e özeniyorum bu yüzden, seviyorum sevdiği adamları, ilgiliyim ilgili olduğu konularla, birşeyleri değiştirmek gerektiğine ve bunun için harekete geçilmesi gerektiğine falan inanıyorum ben de.

ama o galata'da bilmem ne eylemindeyken, hatta organize etmişken o eylemi ben evde pes oynuyorum, ki öyle mutluyum ki o halde.

ertesi gün fener'in maçını izlerken tribünleri görüyorum tv'de ve özeniyorum o anda. özellikle deplasmana giden adamlara sık sık özeniyorum. ve diyorum ki ilk derbide fener tribünündeyim ben de. gaziantep deplasmanına gidecek değilim, kendimi tanıyorum, gaza gelmişken bile sınırları olan bir adamım nihayetinde. ne mi oluyor sonra? 77 lig Tv, devre arası 79 "rıdvan ne diyor bir bakalım".

çok seviyorum tiyatroyu, iddia ediyorum 5-10 tl'ye daha önemli, daha iyi hissettirecek bir şey, bir zaman satın alınamaz tiyatro'dan başka. oyunu geçtim, tiyatroya gidiyor olmak bile mutlu ediyorken, gitmiyorum.

her kitap okuduğumda, ki senede 10'dur maksimum, mutlu hissediyorken, kendime saygımı arttırıyorken tıpkı tiyatro gibi, ve delice merak ettiğim onlarca konu varken, mesela dinler tarihi üzerine herşeyi bilmeyi çok isterken, yapmıyorum bunu da. gaza geliyorum her aklıma gelişinde dinler tarihi, mesela buraya bunu yazarken bile. bu sefer tamam diyorum, başlıyorum.. bu sefer kesin..

haftasonları gezmeli insan, kesinlikle, istanbul'da görmediğim eski semt kalmamalı, bu tarihi bu kadr içindeyken ıskalamayalım diyorum. ot gibi yaşamayalım, bilelim, azıcık zaman harcadın mı, dünyaları verir diyorum bu coğrafya sana. bilgi verir, mutluluk verir, saygınlık verir, ego verir. ama, ııh kaldırmıyorum kıçımı...


herkes gibi çok şey var aklımın almadığı kendimle alakalı. aklıma ilk gelenle başlayayım dedim. çok şey var daha.

5 yorum:

  1. başka türlü benim istediğim şey,tamam bilader işte bir kıvılcıma bakar her şey;lakin işte nebilim bilader kalkmayan kıçın o an olduğu yerdeki durumuda çok küçümsemezsek iyi gibi..

    YanıtlaSil
  2. bunları yapmayı bu kadar çok istediğim için yapmazsam mutsuz olmam gerekirmiş gibi geliyor ama öyle olmuyor işte.
    yerine o an yaptığım şeyden öyle mutluyum ki..

    almıyo aklım bilader işte..

    YanıtlaSil
  3. yapalım bi liste bilader yapılacak,görülecek,gidilecek vs.. bir iki deneme yapalım,denemenin altını çizerim :)) belki artar yada değişir bişeyler be bilader

    YanıtlaSil
  4. ulen şey geldi düşünsene listeyi yazıp bitince pes oynarmışız :))

    YanıtlaSil